FAQ

CZY ABY DODAC OCENĘ CZY KOMENTARZ DO LOKALU MUSZĘ BYĆ ZAREJESTROWANY/A?

DLA UŻYTKOWNIKÓW

Nie musisz, możesz oceniać restauracje i dodawać komentarze.

JAK PISAĆ KOMENTARZE?

DLA UŻYTKOWNIKÓW

Twój komentarz jest wskazówką dla innych. Ważne, by zawierała choć kilka rzeczowych szczegółów. Możesz wymienić dania, które polecasz. Jak Twoj komentarz zawierająca konkretne przykłady jest dużo bardziej wartościowy od komentarza z którego dowiemy się tylko, że "wszystko ok". Szczególnie ważne jest to w sytuacji kiedy przyznajesz bardzo mało lub bardzo dużo gwiazdek w jakiejś kategorii.

Używaj polskich znaków (ą, ć, ę, ó, ś, ż, ź).

Unikaj wulgaryzmów, porównań budzących niesmak - nie opublikujemy ich w serwisie.

Pamiętaj, że komentarz jest Twoją wizytówką, a także całego portalu, który współtworzysz.

JAK KORZYSTAĆ Z NEWSLETTERA?

DLA UŻYTKOWNIKÓW I RESTAURATORÓW

Aby zasubskrybować Poland Best Restaurants wystarczy wpisać adres e-mail w boksie newslettera znajdującym się w prawej kolumnie. W przypadku rezygnacji należy w tym samym boksie wybrać opcję usuń i podać adres email który chcemy wyłączyć ze subskrypcji. Więcej na ten temat można znaleźć w zakładce newsletter.

JAK ZACZĄĆ KORZYSTAĆ Z SERWISU?

DLA RESTAURATORÓW

W pierwszej kolejności należy zarejestrować się w serwisie restaurants4you.pl  Po rejestracji wpisując wymagane dane, po zaakceptowaniu regulaminu na podany adres zostanie wysłana informacja potwierdzająca rejestracje w serwisie. Należy kliknąć na link aktywacyjny i wtedy można w pełni korzystać z serwisu.

CZY DODANIE LOKALU DO SERWISU JEST TO PŁATNE?

DLA RESTAURATORÓW

Umieszczenie prezentacji podstawowej lokalu jest bezpłatne. Prezentacja lokalu w wersji rozszerzonej lub premium daje możliwość aktywnego zarządzania profilem restauracji i jest płatna.

ILE TO KOSZTUJE - PŁATNOŚCI?

DLA RESTAURATORÓW

Koszt aktywowania lokalu na jednym koncie w wersji rozszerzonej wynosi 200 PLN netto / na rok a w wersji premium 480 PLN netto / na rok . Przy posiadaniu większej ilości lokali prosimy wysłać informację na maila: bok@polandbestrestaurants.pl

DLACZEGO DODANY PRZEZE MNIE LOKAL NIE WYŚWIETLA SIĘ OD RAZU W SERWISIE?

DLA RESTAURATORÓW

Wszelkie publikowane u nas treści (czy to dane lokali, czy recenzje użytkowników) są najpierw weryfikowane przez redakcję. Czynnik ludzki powoduje, że czasem musi to chwilę potrwać. Należy również sprawdzić, czy abonament został poprawnie wykupiony / wersja rozszerzona i premium /. Jeżeli nadal problem występuje należy wysłać wiadomość z problemem na maila: bok@restaurants4you.pl

ZAMKNĄŁEM SWÓJ LOKAL I CHCIAŁBYM USUNĄĆ GO Z BAZY. JAK TO ZROBIĆ?

DLA RESTAURATORÓW

Serwis Poland Best Restaurants nie usuwa wizytówek zlikwidowanych lokali, a jedynie oznacza je jako zamknięte. O likwidacji lokalu należy poinformować Redakcję serwisu. Napisz do nas na adres: bok@polandbestrestaurants.pl a my wprowadzimy niezbędne zmiany.

JAK ZGŁOSIĆ PROBLEM?

DLA RESTAURATORÓW

Jeżeli masz problem z funkcjonowaniem strony, kontem, płatnością lub nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie napisz do nas na adres: bok@polandbestrestaurants.pl