Popularni influencerzy kulinarni stają do bitwy.

Popularni influencerzy kulinarni stają do bitwy.

Kuchnia regionalna wraca do mody. Polacy coraz chętniej poznają dania z różnych zakątków swojego kraju. Jednak regionalizm w kuchni wciąż pozostawia wiele do odkrycia. Popularni influencerzy podejmą się wyzwania rozkochania nas w lokalnych potrawach i wezmą udział w akcji „Pojedynek Smaku”. Nad kulinarną walką czuwać będzie autorytet w tej dziedzinie – Ewa Wachowicz. Pomysłodawcą wielkiej kampanii jest marka Duda Nasze Polskie. Start projektu już 25 stycznia.

– Kuchnia regionalna jest dla mnie bardzo ważna, to swoista wizytówka różnych miejsc Polski.
Od zawsze jestem zwolenniczką świeżych, lokalnych produktów i smaków z tradycją. Sama pochodzę
z Beskidu Żywieckiego i uwielbiam wracać do tamtejszych specjałów, kojarzą mi się z dzieciństwem
i rodzinnymi stronami. Mimo tego, że gotowanie jest moją pasją od wielu lat, a w kuchni czuję się jak ryba w wodzie, ten projekt będzie dla mnie ekscytującym wyzwaniem
 – mówi Ewa Wachowicz, ambasadorka akcji „Pojedynek Smaku”.

Już 25 stycznia startuje akcja „Pojedynek Smaku”. Przez 7 tygodni szesnaścioro influencerów weźmie udział w kulinarnych starciach. Ich zadaniem będzie przygotowanie najlepszych regionalnych potraw. Będziemy mogli zajrzeć do kuchni rywalizujących między sobą zawodników reprezentujących różne regiony Polski. Zwycięzcy poszczególnych par zmierzą się ze sobą w kolejnych etapach bitwy. Wszystkie działania będzie można obserwować online, a o tym kto znalazł się wśród wybranych influencerów przekonamy się już wkrótce.  W roli ambasadora projektu wystąpi Ewa Wachowicz, która będzie dzieliła się swoim doświadczeniem. W pierwszym starciu influencerów zmierzą się kuchnia podhalańska
i kurpiowska. Ale o tym, kto zwycięży, zadecydują internauci w głosowaniu na stronie internetowej www.pojedyneksmaku.pl. Na wszystkich głosujących czekają atrakcyjne nagrody.

– Podobno najlepiej poznać kraj, jedząc jego narodowe dania. Polacy coraz chętniej zaglądają w różne zakątki Polski, szukając kulinarnych inspiracji. Na szczęście, żeby spróbować lokalnych smaków,
nie trzeba dziś ruszać się z domu. Influencerzy, których zaangażowaliśmy w „Pojedynek Smaku”, podzielą się z odbiorcami swoimi propozycjami na regionalne dania i pokażą, że do ich przygotowania nie potrzeba trudno dostępnych składników czy zaawansowanych umiejętności 
– mówi Beata Mroziuk, Dyrektor Marketingu Zakładów Mięsnych Silesia.

W swoich daniach kucharze będą wykorzystywać wędliny marki Duda Nasze Polskie. To linia produktów inspirowana polskimi smakami, która powstała z zamiłowania do tego co rodzime
i tradycyjne.

Zmagania będzie można śledzić na żywo na profilach influencerów, specjalnie przygotowanej stronie internetowej www.pojedyneksmaku.pl oraz w mediach społecznościowych marki Duda
– na Facebooku (@DudaNaszePolskie) i Instagramie (@duda_naszepolskie). Kulinarna rywalizacja rozpocznie się od eliminacji 25 stycznia. Wielki finał odbędzie się 14 marca.